Salam Mesra Alam! SK Felda Sungai Behrang berjaya merangkul anugerah antarabangsa daripada WWF_Malaysia sebagai sebuah sekolah yang berteraskan alam sekitar iaitu anugerah (ECO-SCHOOL AWARD) bagi 2012 pada bulan September. Tahniah untuk semua dan semestinya Green Ranger Malaysia telah membuktikan kejayaan cemerlang sekolah pada tahun ini. Anugerah ini akan disampaikan pada bulan November secara rasmi dalam majlis 'Eco-School Confrence' nanti. Terima kasih untuk semua..... Dr Santharasekaran SK SG. Behrang

Friday 14 September 2012

SENAMROBITHON 1 MALAYSIA & LARIAN MERENTAS DESA

NAMA POGRAM : SENAMROBITHON 1 MALAYSIA & LARIAN MERENTAS DESA
TARIKH : 10 JULAI 2012
HARI : ISNIN
TEMPAT : PADANG SEKOLAH SK SUNGAI BEHRANG

Merujuk maklumat di atas, sempena Senamrobithon 1 Malaysia, sekolah mengadakan senamrobik di padang sekolah yang telah diketuai oleh pasukan wanita felda Sungai Behrang. Semua guru dan murid-murid telagh myertai program ini yang berlangsung mulai 8.30 pagi-9.00pagi.















Kemudian, pada pukul 9.30 pagi, murid-murid tahun 2 sehingga tahun 6 terlibat dengan larian merentas desa sempana Hari Sukan 2012 yang bakal berlangsung pada kemudian hari nya. Taklimat telah diberikan oleh Cikgu Taufik serta murid-murid diberikan kain berwarna untuk dipin sebagai penanda kelas yang diadakan. Pemenang-pemenang akan dipilih 1-20 yang terawal mengikut jantina dan umur. Peserta dilepaskan oleh isteri YB Jamaluddin. Tahniah kepada semua pemenang dan yang kalah jangan muram ye..Tahun depan ada lagi..USAHA YE! =)








No comments:

Post a Comment